Welcome to Green Day Community
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing topics, give reputation to other members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Sign in to follow this  
Followers 0

Green Day wins MTV EMA for Best Rock (?)

189 posts in this topic

Posted · Report post

Wait, seriously?

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Holy shit that's awesome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

yeah please if anyone recorded it upload :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Yay !!!!!!!!

I was soo happy when Billie appeared and talked !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I was actually watching it, just in the background, and was doing school stuff. Then suddenly Billie's face appeared on the screen, thanked the fans for voting for them, said they won Best Rock and said "See you on tour again soon!", which definitely was what actually made me happy about it :woot: Also, it was such a nice surprise to see him on my TV!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Great news!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

YAY :D :D

I'm so happy! :dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

they have two more nominations best live and world stage :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Omg they won!!!! :runaround::dance:

I was sure they didn't gonna get an EMA but yay, i'm so happy! :bunny: And Billie looked so cute in that video :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

There is already EMA 2013 thread opened here http://www.greendaycommunity.org/topic/95285-mtv-ema-2013/ Told you guys green day will win!

It's okay to have this one though. Because they actually won.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

He probally meant the tour in Australia in February like he did in this weeks RS article

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I only have three screenshots, with the last when he goes down slowly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

oh wow, didn't expect them to win shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

How many of us just jumped in the air and started shouting YAYAYAYAYAYAYAYAYAAAYYYY!! And I dont mean that as a figure of speech

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

This title is seriously annoying me. I'm going to assume it's for Best Rock Band?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I only have three screenshots, with the last when he goes down slowly

You should post them :ninja:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

World Stage goes to Linkin Park :) congratz to them )))))))))))))))))))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

"We'll see you on tour again, soon."

HELL YES.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

¡¡¡THEY WOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!! :woot:

OMG I was watching this crappy award show and when they announce the category on commercials, BILLIE APPEARS!!!!!!!!!!!!!!!! They fucking won!!!!! I'm so fucking happy right now!!! :dance::bunny::yay::wub::happy::banana:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

This title is seriously annoying me. I'm going to assume it's for Best Rock Band?

best rock act probably, MTV is promoting it as "best rock" themselves :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

Green Day won, Green Day won, Green Day won!!!!!!!!!!

IM SO FUCKING HAPPY IM CRYING AND JUMPING UP AND DOWN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.