Jump to content

Welcome to Green Day Community
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Voting has started in the Karaoke Contest. Listen to the entries and vote for your favorite.

Photo

Birthday Video for Tré Cool


  • This topic is locked This topic is locked
614 replies to this topic

#601
ConfirmPassword

ConfirmPassword
  • My imaginary friend thinks you're stupid

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,266 posts
  • Joined Mar 27, 2010
  • 861 rep
  • Age:19
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

I'm still surprised how I got three nuts in my mouth :lol: I loved your dancing part, Naja! 

 

And that Nick B. guy was crazy! :lol:

Haha well that was three big nuts! :lol: and thank you!

 

 

... Who's that :mellow:



YAY. :happy:

 

But Flo, Tre only has one nut. :o

He got two new ones for his birthday.



#602
Melissa-Whatsername

Melissa-Whatsername
  • Brat

  • PipPipPip
  • 202 posts
  • Joined Feb 18, 2012
  • 62 rep
  • Age:22
  • Gender:Female
  • Location:Switzerlanad

I just watched it and I am speechless!!!!! we (the fans) are at least as awesome as GREEN DAY and TRÉ!!!!!!!

 

awesome band with awesome drummer = awesome fans!!!!!!!!

:dance:



bbtw good work flo ;) and all who sent something :)



#603
ThibautDookie

ThibautDookie
  • Die hard fan of rare interviews and rare pics of Green Day

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7,713 posts
  • Joined Feb 20, 2012
  • 7,450 rep
  • Age:18
  • Gender:Male
  • Location:France

OMG !!!! This is soo awesome :D

Thanks Flo, it's because of you if we have an awesome video :D

 

Shoutout to Flo :)



#604
Florence

Florence
  • Gotta Catch 'Em All

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16,019 posts
  • Joined Dec 02, 2008
  • 15,015 rep
  • Age:22
  • Gender:Female
  • Location:In Billie's bouncy castle

Haha well that was three big nuts! :lol: and thank you!

 

 

... Who's that :mellow:

the guy who ate 3 eggs. Well yeah... kind of. :lol:

 

ANNOTATIONS WHEN WILL YOU START TO WORK? :mad: :angry Sorry, they will appear in some hours. :cry:  

 

 

 

 

I'm glad you like the video! :wub: 



#605
ThibautDookie

ThibautDookie
  • Die hard fan of rare interviews and rare pics of Green Day

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7,713 posts
  • Joined Feb 20, 2012
  • 7,450 rep
  • Age:18
  • Gender:Male
  • Location:France

Let's hope that Tré sees the video now !



#606
ConfirmPassword

ConfirmPassword
  • My imaginary friend thinks you're stupid

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,266 posts
  • Joined Mar 27, 2010
  • 861 rep
  • Age:19
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

the guy who ate 3 eggs. Well yeah... kind of. :lol:

 

ANNOTATIONS WHEN WILL YOU START TO WORK? :mad: :angry Sorry, they will appear in some hours. :cry:  

 

 

 

 

I'm glad you like the video! :wub:

 

Oh him. That was crazy :mellow: I hope he didn't get sick.

 

 

I HOPE THEY'LL WORK SOON!!!! :runaround:



Let's hope that Tré sees the video now !

Oh yeah 

 

SPAM


  • PigSniffingGlue likes this

#607
Pieces of Truth

Pieces of Truth
  • I am a mountain, I am the sea

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,073 posts
  • Joined Aug 04, 2012
  • 2,030 rep
  • Age:16
  • Gender:Female
  • Location:Riding shotgun in the Impala (Germany)

Let's hope that Tré sees the video now !

 

 

 

Andres is better going to post it :angry



#608
WalkingContradictionPL

WalkingContradictionPL
  • Insomniac

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,663 posts
  • Joined Aug 20, 2010
  • 1,122 rep
  • Age:21
  • Gender:Female
  • Location:Warsaw, Poland

Flo, you're the best! Thanks a lot for a chance for the opportunity to celebrate Tre's birthday in such awesome as fuck way.


  • PigSniffingGlue likes this

#609
PigSniffingGlue

PigSniffingGlue
  • Pedestrian

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,003 posts
  • Joined Oct 19, 2011
  • 2,301 rep
  • Age:20
  • Gender:Female
  • Location:Hummusland (aka Israel)

is this the part when we're supposed to start spaming his instagram with the link?  :D



#610
Ritz

Ritz
  • I am the motherfucking best- Mike Dirnt.

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,111 posts
  • Joined Mar 27, 2012
  • 7,479 rep
  • Age:22
  • Gender:Male
  • Location:India
I told you its gonna be awesome :dance:


Happy Birthday Tre! :D

#611
Florence

Florence
  • Gotta Catch 'Em All

  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16,019 posts
  • Joined Dec 02, 2008
  • 15,015 rep
  • Age:22
  • Gender:Female
  • Location:In Billie's bouncy castle

YAY! :woot:  I GOT THE ANNOTATIONS TO WORK. I had to click "publish"  :runaround: OMG I'M YOUTUBE DUMB

 

 

 

Andres is better going to post it :angry

I hope. :runaround: But we can't force him to post it on GDA.... or can we? :shifty:

 

Flo, you're the best! Thanks a lot for a chance for the opportunity to celebrate Tre's birthday in such awesome as fuck way.

:rose:

 

is this the part when we're supposed to start spaming his instagram with the link?  :D

Yes. :creep: hehe


  • PigSniffingGlue likes this

#612
momoluvGD

momoluvGD
  • and your name is Harry

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,912 posts
  • Joined Aug 20, 2011
  • 1,078 rep
  • Gender:Female
  • Location:Flo Rida

I love this video so much! Amazing job, Flo! :D



#613
The Snark

The Snark
  • Dominated Love Slave

  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,028 posts
  • Joined Apr 29, 2005
  • 1,006 rep
  • Age:32
  • Gender:Female
  • Location:The corner of NO and WHERE, IL.

It's officially Tre's birthday in the Midwest! :woot: :dance:

 

I can't stop watching the video...you did a great job Flo!


  • Whatsinaname likes this

#614
Whatsinaname

Whatsinaname
  • Pedestrian

  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,092 posts
  • Joined Apr 13, 2012
  • 387 rep
  • Age:50
  • Gender:Female
  • Location:NW Indiana USA

We're all crazy now!  The first 40 years of childhood are the hardest!   The best is yet to come!   



#615
Liam

Liam
  • Mentally Deficient Seal

  • 9,124 posts
  • Joined Feb 17, 2009
  • 3,387 rep
  • Age:19
  • Gender:Male
  • Location:Brisbane, Australia

I'm going to get you guys to take any further conversation to the birthday thread.

http://www.greendayc...rthday-tr-cool/

 

Thanks :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users