Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Trotsky

My Chemical Romance

Recommended Posts

elisa
Yeah, 14 year old girls are known for their violence.

haha you never know what a 14year old girl can do when she sees the man of her life (wtf he iz married!? >__<) getting on stage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Micky
haha you never know what a 14year old girl can do when she sees the man of her life (wtf he iz married!? >__<) getting on stage.

Maybe there are some 14-year-old girls who still think to become his girlfriends

Share this post


Link to post
Share on other sites
purple helix
But it's true! I know someone who broke their leg at an MCR concert!

Well, y'know, you could break your leg getting off a bus...

The most dangerous pit I have been in, oddly, was Marilyn Manson last month. The carpets at the venue were so sticky that when the crowd moved, my feet stayed in the same place. :huh: Yeech. Thank you O2 academy....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eirik

^Or break your spine being hit by a bus...

But MCR need to start updating their webpage with more studio stuff. NOW!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kazoo

^i hope they do!! is anyone here on the official MCRmy street team? does anyone know if/when they'll be sending out any promotional stuff for the album?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opezi

wait. has that AP mag of them come out yet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whatsernamy
wait. has that AP mag of them come out yet?

Yup. Wait the one with like, 5 different versions?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brandon R.

So is there going to be another album or what?

I wasn't ever really into this band but the music isn't bad at all.

Share this post


Link to post
Share on other sites
carcrashhearts
So is there going to be another album or what?

I wasn't ever really into this band but the music isn't bad at all.

they're new album is supposed to come out in March :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
darenmay

will they wear any new costume for the new album?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
elisa

^ haha i hope they wont

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miss Hedgie
If the album is really due to March, then we should have a single in february, shouldn't we? :/

March?!

March!?!

MARCH!? THE ALBUM IS DUE IN MARCH!!!

Gah. :wub:

This year is going to be rad.

Maybe even late January.

Are the mosh pits for MCR, really violent?

Well the ones I was in when I was 15 and 16 werent. :/

If you want violent go to see Marilyn Manson.

I can't wait for My Chem to come back. It feels like forever since I saw them in 2007.... :down:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vashtaxnerada

for those aussie fans excited for the new album.

i have a ticket for their sideshow in february that i need to sell. so if you see this and want to go just comment me or something & we'll sort something out.

btw, i swear this is for real.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vashtaxnerada
will they wear any new costume for the new album?? :D

i hope not. in saying that i do love MCR, im just not a TBP fan. i could handle the revenge uniforms though, they looked very swish.

March?!

March!?!

MARCH!? THE ALBUM IS DUE IN MARCH!!!

Gah. :wub:

This year is going to be rad.

Well the ones I was in when I was 15 and 16 werent. :/

If you want violent go to see Marilyn Manson.

I can't wait for My Chem to come back. It feels like forever since I saw them in 2007.... :down:

the last one was rough in 2007. alot of kids who dont really understand 'mosh respect' i got 2 of my ribs cracked and for some reason my left floater rib kept popping out of me :S

but i may have just got a generally crappy crowd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
woven_basketcase
Are the mosh pits for MCR, really violent?

the one i was in wasn't.

EXCEPT FOR THAT GODDAMN PERSON IN FRONT OF ME IN HEELS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opezi
Yup. Wait the one with like, 5 different versions?

ya that one

Share this post


Link to post
Share on other sites
hlovesbilliejoe
the one i was in wasn't.

EXCEPT FOR THAT GODDAMN PERSON IN FRONT OF ME IN HEELS.

HEELS?!

are they crazy?

and i wasn't near the mosh pit when i saw them, thank god :lol:

cos i'm always the wall of the pit when i'm near them haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
kazoo
wait. has that AP mag of them come out yet?

actually...it was last month's issue :cry:

sorries :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
woven_basketcase
HEELS?!

are they crazy?

front row. at the barrier. in heels.

i hope to god she was crazy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Micky

^ there were a girl in heels at my green day concert :blink:

and skirt

Share this post


Link to post
Share on other sites
elisa

this one girl at bruce springsteen was wearing heels because she was so short.

but then after the show she changed into converse shoes again.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opezi
actually...it was last month's issue :cry:

sorries :(

what! :cry:

thanks for telling me though :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miss Hedgie
^ there were a girl in heels at my green day concert :blink:

and skirt

:blink:

Why is that appropriate for the pit?

I was in doc martins. :D Feet didn't get hurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kazoo

lalalalaa. i cant wait to hear Black Dragon Fighting Society. it sound so.... hahah. i dont even know. xD

:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×