Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Cazzaline

Green Day References

Recommended Posts

Sarahnade.
It's always stuck with me because I thought it was so weird. hahaha

There's another one! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whatsernamy
924 Gilman street

Where Green Day played pre-Dookie

I've never realized that one either! Gah, I can't wait to go into Gilman myself. But if I walk in with a Green Day shirt I'll probably be tackled to the ground :P

IT'S 7:11 :woot:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heather!
I've never realized that one either! Gah, I can't wait to go into Gilman myself. But if I walk in with a Green Day shirt I'll probably be tackled to the ground :P

IT'S 7:11 :woot:

It says "Sweet Children" on one of the beams in there... I've never been, but seen pictures. I really want to go to Berkeley and the east bay, and visit all the places in GD's songs. I started a list of places to go but I can't find it :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
LetItBeHappy
I've never noticed that one, I have to say :)

But I always think about Green Day when I see

1,000

1,039 (or 10.39 on a clock)

86

2,000

7.11

21st anything

27 (more a PHGP reference, I know)

God I bet there's loads more I just can't think of now :lol:

everytime i get to the page 80 of anything, i'm like "OH, 80, I LOVE THAT SONG :wub:" xD And on my oral presentations for english I'm always saying y'know. My teacher must think that I have such a good english that I have american tics, but all my friends know that is because I'm "mocking" Billie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opezi

september is always a green day month for me because im always thinking of WMUWSE :lol:

:( poor billie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kryssi.

Everytime I go into my bathroom, both our sink and toilet have 'Armatage Shanks' written on it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heather!
everytime i get to the page 80 of anything, i'm like "OH, 80, I LOVE THAT SONG :wub:" xD And on my oral presentations for english I'm always saying y'know. My teacher must think that I have such a good english that I have american tics, but all my friends know that is because I'm "mocking" Billie.

Oh god, I've started saying y'know SO often. I was explaining something to a teacher and I must have said it at least 20 times in under 5 minutes :lol:

Kryssi, I want your toilet/sink!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opezi
Everytime I go into my bathroom, both our sink and toilet have 'Armatage Shanks' written on it.

^ y?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sarahnade.

^I listened to WMUWSE everyday in the month of September, haha.

It says "Sweet Children" on one of the beams in there... I've never been, but seen pictures. I really want to go to Berkeley and the east bay, and visit all the places in GD's songs. I started a list of places to go but I can't find it :(

I plan to go there as well! 924, Rudy's, Atomic Garden, etc. Just go everywheeerreee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
LetItBeHappy
Everytime I go into my bathroom, both our sink and toilet have 'Armatage Shanks' written on it.

... now i remember one of my many many many existencial questions....

WTF DOES ARMATAGE SHANKS MEAN?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sarahnade.
Kryssi, I want your toilet/sink!

Me too!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabbag
I like to write "and strung out on confusion" on page 17 too :lol:

I am totally going to do those now :D

:cry:

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sarahnade.

Armatage Shanks is a brand of toilet, I think. Billie didn't know what to call the song, and saw 'Armatage Shanks' on a toilet and named the song that. At least, that's what I've heard.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kryssi.

Armatage Shanks is a European company that make bathroom utilities. Like baths, toilets, sinks....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heather!
I plan to go there as well! 924, Rudy's, Atomic Garden, etc. Just go everywheeerreee!

Stuart street and Telegraph avenue, Adeline street, E 12th street, Christie Road... Where else. I'm going to have to find that list :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ifmemoryserves
:)

dienb9.png

And to be honest, I think you guys go a little overboard with all these connections. haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whatsernamy
It says "Sweet Children" on one of the beams in there... I've never been, but seen pictures. I really want to go to Berkeley and the east bay, and visit all the places in GD's songs. I started a list of places to go but I can't find it :(

:(

Gah, I know what you mean though. I want to go to Christie Road really badly :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
LetItBeHappy
Armatage Shanks is a brand of toilet, I think. Billie didn't know what to call the song, and saw 'Armatage Shanks' on a toilet and named the song that. At least, that's what I've heard.

now everything has sense in my life :o Ok, no, but I finally know what that means xD Thanks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opezi

ya thx for that too. i never knew :o

Oh god, I've started saying y'know SO often. I was explaining something to a teacher and I must have said it at least 20 times in under 5 minutes :lol:

ok you made me want to go look billie up on youtube just to hear him say y'know for a good laugh. i have teh headset on adn i click the video. i forgot the stereo was on so my computer just blasted y'know a thousand times. my parents just looked at me like i was weird :lol:

sorry off topic

in teh fireflies song from owl city, he says insomniac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kryssi.

Well, okay... I got the spelling wrong, "Armitage Shanks" is how it's written on the sink.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opezi
y'know

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whatsernamy
y'know

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kryssi.

There's a Christie Road right by the store that I work at. I'll have to take a picture one day...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whatsernamy
There's a Christie Road right by the store that I work at. I'll have to take a picture one day...

aw :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opezi

i always think of PHGP on the bus to school everymorning because there is a street called gunpowder :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×