Jump to content
BeachBum

The Green Day Fangirls' Confessions Thread

Recommended Posts

Beerjeezus
Just now, maryjanewhatsername said:

Lol is it more lucrative than making pizza? If so I'm down :P

Pizza is less morally questionable though :P

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
maryjanewhatsername
Just now, Beerjeezus said:

Pizza is less morally questionable though :P

Nah, pizza is scandalous! :lol: 

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Bellie
16 minutes ago, jengd said:

Can't agree with you @The Bellie - I think Billie has lovely masculine legs, muscular thighs and calves, I don't think his calves are thin at all.  I agree about all the rest though, 😍 😍

You're right, his legs are all muscular :wub: for some reason I find the lower half quite thin, though :P

  • Like 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
amberwhite
1 hour ago, The Bellie said:

You're right, his legs are all muscular :wub: for some reason I find the lower half quite thin, though :P

Dancer's legs. 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
DadBod

@maryjanewhatsername seeing as it’s a private account, I’m not going to share the handle. 

 

I love his leggies. Strong and stubblely! 

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
DadBod

There’s nothing like cheerleader Billie in red socks. 😂😂❤️

And nobody can keep a straight face in that gif!!

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
maryjanewhatsername
On 3/24/2019 at 1:11 PM, DadBod said:

@maryjanewhatsername seeing as it’s a private account, I’m not going to share the handle. 

 

I love his leggies. Strong and stubblely! 

Fair enough ❤️ his legs are sexy 😍

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
DadBod
13 minutes ago, Montclare said:

You forgot this one.:)

Mmmmmmmmmmm arms!!!!

Side note: his little "armstrong" tattoo cracks me up whenever I see it.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Montclare
6 minutes ago, Scumbag On A Mission said:

Since we're discussing Billie's lovely luscious locks, I'm going to contribute a few photos of "maximum floof" Billie: 

He's such a pretty little puffball. :lol::wub:

And here's one of the floofiest performances. :)

 

  • Love 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Montclare

@Green Day In Seattle I think I know the show, but what song is that second gif from? I've never seen it before.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jengd

Is it not East Jesus Nowhere, he did a variation of preening before singing about his Sunday best 😂 ?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hermione

I think it's from the beginning of ?Viva La Gloria? (Little Girl) but I don't know which show and can't find it. I think he was doing it during the piano intro

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
maryjanewhatsername

btw I love the way Billie holds guitars idk I'm weird :wub: 

a-man-holding-a-guitar-on-a-stage-green-

20170325smsGreenDay04-4-1532300710.jpg

billie-joe-armstrong-green-day-green-day

this is the best :wub: 

  • Like 2
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Insider
2 hours ago, maryjanewhatsername said:

btw I love the way Billie holds guitars idk I'm weird :wub: 

No weird - even FOB mentioned it in their speech at RnR Hall of Fame induction.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Green Day In Seattle

GDC is being super slow for me for some reason (other sites are fine) and I was just so impatient to see new pics of Billie. It was like waiting for porn to load or something. :lol:

But yes, that gif is indeed from Canal's performance of ?Viva la Gloria? (Little Girl). I love all the footage from that show. Such a great one! :wub:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×